Gyakran Ismételt Kérdések


Regisztráció

Nem érkezik meg a regisztrációs e-mail, mit tegyek?

Amennyiben a regisztráció óta több óra is eltelt és még mindig nem kapta meg a levelet, érdemes ellenőrizni, hogy az e-mail nem a spam mappába érkezett-e. Gmail-es fiók esetén lehetőség van a levelek kategorizálására is (pl. Fórumok, Frissítések stb.), így elképzelhető, hogy a levél nem a beérkező levelek mappába érkezett, hanem az előbb említett kategóriák mappáinak valamelyikébe, így érdemes azokat is átnézni.

Átnéztem ezeket a mappákat, de nem találtam az e-mailt, hogyan tovább?

Valószínű, hogy betelt a postafiókja, vagy az e-mail elveszett valahol útközben. Kérjen egy elfelejtett jelszót ide kattintva, az ahhoz tartozó e-mail nagy valószínűséggel már meg fog érkezni. Ha az az e-mail sem érkezik meg, akkor egy komolyabb hiba állhat a háttérben, így kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a support@jagbp.hu e-mail címen.

Ha több gyermekem jár az iskolába, akkor többször kell regisztrálnom?

Nem, ebben az esetben is elegendő egyszer, bármelyik gyermekének adataival regisztrálnia. Belépés után lehetősége van további gyermekeit is a fiókjához rendelni. Ehhez kattintson Felhasználói Fiókjában a Személyes menüpontra. Az oldalon megjelenő beállítások között szerepel a további gyermekek hozzáadásának lehetősége.

Kérvények

Hogyan tudok kérvényt beadni?

Bizonyos kérvényeket kizárólag elektronikus úton, a honlapon keresztül lehet csak beadni. A kérvények beadásához kattintson Felhasználói Fiókjában a Kérvények menüpontra. Az Összes/Beadás fület kiválasztva fogja látni a jelenleg beadható kérvényeket.

Nem találom az összes beadható kérvényt, mit tegyek?

Bizonyos kérvények fix benyújtási határidővel rendelkeznek, melynek lejárta után már nem láthatóak a felületen. Javasoljuk, hogy látogassa meg a kérvények beadásával kapcsolatos információkat tartalmazó oldalunkat, ahol többek között a beadási határidőkről is tájékozódhat.

Mennyi ideig tart, amíg elbírálják a kérvényemet?